2. června 2014

Jak si žijí medvídci

kniha-1405-01 kniha-1405-02 kniha-1405-03 kniha-1405-04 kniha-1405-05 kniha-1405-06
Minulý pátek jsem tak nějak omylem zašla do prodejny Levné knihy. Nic jsem nehledala, ale našla jsem -). V záplavě nepříliš vkusných knih a omalovánek pro děti, jsem objevila moc hezké tvořivé sešity Tvary a Barvy, tematicky ideální na blížící se letní prázdniny. Sešity jsou určené pro děti ve věku od dvou až pěti let, ale jak jsem zjistila, zaujmou i starší děti. Autorkou je Ivana Kocmanová. Vydalo nakladatelstí Axioma. Z jejich titulů můžeme z vlastní zkušenosti doporučit sešit Tvary vystřihrátky, který slavil velký úspěch u všech obdarovaných dětí. A také Abecedu s básničkami ilustrovanou báječnou Andreou Tachezy.


foto sešitů: V. Weiss

Žádné komentáře:

Okomentovat